Nekad Charlie200808 | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b

Vad är din discord tagg? Charlie#9660

Vem var det som bannade dig? Reapt

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte kom in 30 sekunder efter får jag ban jag tog senaste posison ochså var det poliser där så sprang jag där ifrån för det hade varit ett rån sen så snacka jag med min ambulas polare på andra sidan vägen sen fick jag na

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fråga min kompis som är ambulans vad som händer sen sitter det 2 personer ochså frågar jag vad som händer här ochså blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det va felaktig ban men det tyckte antagligen han eftersom jag hade precis fått vård för blev på körd och rp skadad och ambulasen och sen gick jag ditt för att kolla sen fick jag ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tat lärdom av mina tidigare banns och kommer ej göra om dom misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte kom bara up och blev på körd inan detta hände så tycker detta är fet konstigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte fråga folk vad som har hänt men jag undra eftersom dom satt i gisslan ställnig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka