Nekad Charlie200808 | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b

Vad är din discord tagg? Charlie#9660

Vem var det som bannade dig? Sako

Hur lång tid var din ban? 2 dagar men 23 timmar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fråga polisen vad som händer ifall nån kör förbi i 400 kmh då sa han fängelse och grova böter. Men jag gjorde det inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fråga en polis vad som hände ifall nån körde förbi i 400 kmh. Sen åkte jag därifrån lagligt sen fick jag ban. Körde inte i 400 körde i 80 som reglerna är

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är felaktig men den är antagligen mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tat lärdom av dom och det kommer inte hända igen efter som jag har tat lärdom av det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte frågat polisen för det va inte relevant att bara fråga det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte fråga polisen orälevanta saker fast polisen verka inte tycka det va nått fel med det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka