Nekad Charlie200808 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: Discord

Ditt Hex-ID: discord

Vad är din discord tagg? Olsson#6969

Vem var det som bannade dig? Står ej

Hur lång tid var din ban? Står ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: Säljer d-dos program

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom kom in i min gamla dc server som jag hade vart med och skappat kanaler och roller i eftersom jag fick nitro ifall jag hjälpte till och jag fick min nitro ochså. Men det är ju Utanför Unive och jag har inte d-dos program själv men jag vill jätte gärna komma tillbaks till server eftersom jag hade medlems skap och rpa mycket. Det är ett fel jag ska inte göra dety igen för jag ville känna grattis nitro för ett lätt arbete men nån staff på Unive missförstog det och trodde att jag sälde när jag bara gjhorde som han sa förr att få grattis nitro.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och snacka och spela precis som vanligt ochså blev jag bannad. Jag har medlems skap och jag spela och satt i en röst kanal. och snacka med ett par sköna grabbar och vi ba chilla och snacka lite om vad vi skulle gö på sommar lovet ochså bara jag blev ifrån kopplad från samtalet ochså var jag bannad. Först tänkte jag att nån disconecta mig från dcn men det var inte så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde felet men samtidigt inte eftersom jag inte hade sålt bara hjälpt till men jag har lämnat den dc server och kommer aldrig göra nått sånt igen eller hjälpa till med olagliga aktiviterer. Jag ångrar det enormt jag skulle bara köpt nitro istälet för att försöka få det grattis. Jag saknar Unive jätte mycket. jag hade uppskatas enormt ifall ni skulle ge mig en chans till så jag kunde vissa min bra sida eftesom den staffen bara såg det och inte hur jag är egentligen. Jag ska tänka efter innan jag tar beslut och aldrig jobba för nån som sen skulle sälja sånna saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på dc inan nmen på fivem server så har jag tat lärdom av mina banns och kommer aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hjälpt han och bara skitit i att jobba för nitro. Nästa gång ska jag tänka efter mycket innan jag hjälper nån så eftersom jag har massa kompisar som spelar här och jag har kompisar inom Unive server asså IC och dom vill jag forsätta att rpa med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag har lärt mig enormt mycket aldirg göra nått sånt igen. Jag kommer sköta mig utan för Unive ochså men med min adhd har jag inget konsikvenstänk jag gör saker utan att tänka ibland. När jag köpte en ny mobil föra veckan så la jag den i en mikro och smälte den och jag är rätt dålig på att tänka på vad som kan hända ifall man gör saker men nu har jag tat mer lärdom av och kommer tänka mycket mer innan jag gör saker

Har du läst våra regler? Ja

Snälla snälla ge mig en ny chans så ska jag sköta den chansen och ta hand om den enormt mycket!

har försökt att utveckla men ifall ni nekar skriv gärna varför ni nekar och vilken fråga jag ska utveckla.

Tjenare, Vill att du skriver in din länk till steam samt hex id. Välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka