Accepterad Charlie200808 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b

Vad är din discord tagg? Charlie#9660

Vem var det som bannade dig? Reapt

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte mitt spel kracha ochså gick jag in och spawna senate posison ochså gick jag till min polare och fråga vad händer varför sitter ni här vad har hänt då sejer han att det har varit ett bank rån ochså sa jag varför är du rädd för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fråga varför han var rädd för ett bank rån som hade hänt sen fick jag ban sen snacka ja med han i dc då sa han att han hade vartit gissla och hur hade jag kunnat veta det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket det var en felaktig men han banna mig så han tyckte det men ja. Tyckte inte det ar fel att fråga vaför han va så rädd efter som jag inte visste om så mycket utan att det stog 5 poliser där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tat lärdom av mina tidigare banns och kommer ej göra om dom misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sakt varför är du så rädd för att det var ett rån på andra siddan gatan men jag visste inte att han hade varit gissla till rånet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja tänka efter lite inann jag fråga saker efter som miljön runt var som den va skulle jag npg tänkt lite längre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka