Accepterad Charlie200808 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b (Hex)

Vad är din discord tagg? Olzzon#3617

Vem var det som bannade dig? Dalle (går inte att lösa en bild för att de ba blir så som jag skicka på bilden har startat om fivem och datorn men hjälper inte Anledingen var emote abuse)

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de va en kille som börja slå mig på torget snacka ooc och sa rasistiska saker och då slog jag tillbacks och la mig ner på marken ågra gånger för att ducka hans slag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi slogs ochså la jag mig er för han skulle missa sitt slag 3 gånger har jag för mig och kort efter de fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig att slå tillbaka och emote abuse staffen gjorde rätt med att banna mig och jag inser mitt mittstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans och gör inte om dom igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte emote abuse skulle jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte använda emote is slagsmål så man duckar slaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka