Nekad Charlie200808 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b (Hex)

Vad är din discord tagg? Olzzon#3617

Vem var det som bannade dig? Max.lyck

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med några jag kände som åkte i en annan bil och dom hade blivit stoppade och jag ville stanna oss dom men polisen sa att jag inte fick det men jag gjorde det endå och sen så börja han klaga på att det var tonade rutor och sa att jag skulle kliva ur och upp med händerna så jag körde iväg därifrån och han körde efter och körde in i mig flera gånger sen så åkte jag av vägen i runt 150 och jag hade behövde gå och hjälpa morsan och jag tyckte det var fel av dom att köra in i mig så jag valde att lämna server för jag kunde inte göra ett senario med polisen för det hade tagit för lång tid och morsan hade inte varit glad efter det så jag valde att combat logga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer tillbacks till datorn och ser att nån skrivit till mig att komma support så jag svarar han och sen så ska jag gå in på servern men då är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt det var mitt fel och jag visste att jag gjorde fel när jag lämna men jag visste och ifall jag inte hade gjort det hade morsan inte varit glad på mig på ett tag så valde det framför att göra ett senario med polisen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte stannat vid mina polare jag skulle bara åkt vidare och sedan så skulle jag inte loggat för det var fel och jag visste det var fel när jag gjorde det och det kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska inte logga även fast morsan säger att jag ska gå och äta jag skulle skrivit med dom i ooc och försökt lösa något jag tror det hade blivit mycket bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? A

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka