Nekad Charlie200808 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b (Hex)

Vad är din discord tagg? Olzzon#3617

Vem var det som bannade dig? Waller407

Bild på banmeddelande: 28950-911b1a3e16ebdee5931b98bbb11d6ebd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag välte med bilen och inte rpade på det eftersom det inte var någon omkring utan min polare som gjorde samma och det var fel av oss att göra så. Cop bait vet jag inte jag tror han menar för att bilen en GMC jag körde sladdar såfort du gasar och jag ville inte ha polisen efter mig eller deras uppmärksamhet utan skulle ba ta med polarn från sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min saab på motorvägen påväg mot sandy och då fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Cop bait var felaktigt enligt mig men powergaming var mitt fel absoult han gjorde rätt beslut att banna mig och jag förstår han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på skadorna efter olyckan fast ingen var där och jag kommer att göra det till nästa gång. Och inte köra nån mer gmc i stan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska rpa på skador fast det inte är nån nära och man ska inte köra sladdiga bilar i stan ijalafall inte när polisen är nära.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YEEEEEEEEEEEEE

Du driftade framför polisen för att få polisenens uppmärksamhet vilket anses som Cop bait

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka