Accepterad Charlie200808 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b (Hex)

Vad är din discord tagg? Olzzon#3617

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Knas'.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var 4 Qpark vakter som stog och slog mig och jag försökte försvara mig själv med att slå tillbacks qpark vakterna och jag satt mig i bilar och försökte få dom att sluta slå mig men då tog dom andra bilar och körde in i bilen jag satt i och sen drog ut mig och döda mig och då valde jag att göra en F8 quit eftersom jag inte tycke det var bra av dom att döda mig med tillhyggen som qpark i deras bilar och kläder .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på piren sen kom dom och var otrevliga och skulle börja lappa vår bil och då ville vi ju inte det å då sa dom kom bort ditt så slåss vi istälet och då gick vi mä på det fast dom vara bara 2 från början och vi var 2 sen kommer 2 vakter till med boll trä och börjar veva och dödar min polare sen mig en stund senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt men jag tycker permant är lite över drivet jag gjorde absolut fel och logga men jag logga eftersom dom hade gjort fel enligt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger eftersom det var denna servern jag lärde mig att rpa men jag har tagit lärdom av mina tidigare banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte loggat och skrivit report eller hoppat support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska combatlogga när nån gör fel jag ska snacka med en staff istälet och reda ut det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka