Accepterad Charlie200808 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b (Hex)

Vad är din discord tagg? Olzzon#3617

Vem var det som bannade dig? Zevendot

Bild på banmeddelande: image-removebg-preview.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan inte skicka bild är inte på min vanliga dator just nu men kan lösa när jag kommer till den. För att vi var på straden och körde fyrhjuling så kom polisen och körde efter oss men jag valde att inte stanna och körde iväg och dom kör efter oss en stund och jag gör ett litet hop med fyrhjulingen som jag inte anser som powergaming då det inte var högt alls och sedan så blir min polare tazrad av fyrhjulingen har jag för mig och då ska jag åkatillbacks och försöka plocka upp han och då var det typ en meter ifrån polisen fast han flög endå iväg för det var dsync och jag körde inte på han för mig och sedan vart jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde ett hopp på stranden och sedan så skulle jag hämta polarn och det blev dsync så jag körde på honom. 7 dagar kvar på bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det skulle jag endå vilja påstå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort hoppen eftersom det hade blivit roligare för polisen och kanske köra lite saktare när jag ska hämta upp min polare så det inte blir nån dsync

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ta det lungt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YES

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka