Accepterad Charlie150 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie150

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198010443667/

Ditt Hex-ID: steam:110000102fda793

Vad är din discord tagg? spbo2725

Vem var det som bannade dig? qudgos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-05 180250.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för sunförnft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade sålt lite droger sen åkte vi därifrån för polisen kom och vi hade 100+kg droger på oss och sen åkte vi och de pitta oss 2 gånger med h1a så våran helicopter gick sönder och då blev en av våran gäng medlem med flera kg droger på sig skjuten och jag hade ochså flera kg droger och då valde vi alla att skjuta polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var 50 50 för jag tycker den är lite felaktig de började skjuta och de var sista ut väg men vi hade kunnat springa men då hade de sjutit oss alla i ryggen så vi valde att skjuta tillbaka men om man tänker långsiktigt så kanske de inte var sista ut väg men vi har ochså sura och vi hade 100+kg droger på oss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit abnnad tidigare och jag har lärt mig av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att inte skjuta bara för min kompis blev skjuten och välja att springa iväg och tänka på sunförnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket kommer aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, asså hade vart snällt och knaske unbanna de är ändå fredag då ska man vara glad eller vad säger du : ).

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka