Nekad Charlie08 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238849522

Ditt Hex-ID: steam:11000014c35a3f2

Vad är din discord tagg? challe089

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-02 233443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte var så rädd för vapen och även spelade lite för min egen vinning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stannad av polisen och de valde att vilja söka igenom mig och då valde jag att åka där ifrån och de följer efter och efter ett tag börjar bilen ryka och då väljer jag att köra ner i ett par tunnlar sen hoppa ut och rikta de åker därifrån och jag springer där ifrån och blir benad av polisen han kommer fram ooch riktar sen tacklar han ner mig och då sätter jag på en påse på hans huvud och springer där ifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för att jag inte tänkte så logiskt när han tackla ner mig och jag sätter en påse på hans huvud för att ha en chans att komma där ifrån

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait. suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara gett upp direkt han tackla ner mig istället för att sätta på en påse på hans huvud för att komma där ifrån. och även när han rikta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att tänka lite mer logiskt och även att göra lite mer grejer för motpartens sida i sådanna scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka