Accepterad charlie0001 | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

charlie0001

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cbb_swe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? superman#6043

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Boman och är 49 år gammal Göran är uppväxt i en liten stad vid namn mariefred. Görans uppväxt var inte så svår, det var bara att hans föräldrar var ganska fattiga mamman förlora jobbet ett par gånger och fick gå på a kassa det var samma med pappan så han lärde sig att man behöver inte ha pengar för att vara lycklig dessutom hade han två kompisar som hette Kevin och Olle som han oftast brukade hänga med när han hade tid. Dem brukade oftast vara ute och cykla och dra till ica och sätta sig på en bänk och kolla på havet. Göran är fordon intresserad, det blev han pågrund av sin morfar som också älskade fordon så att Göran brukade hänga i morfars garage och vara med sin morfar. Göran är en trevlig och prat glad person, han har en diagnos som heter ADD som gör att man ofta blir lätt distraherade och tappar uppmärksamheten, men man är inte överaktiv. Istället kan man ha svårt att komma igång med aktiviteter. Han gillar att vara ute och gå med någon kompis. Göran gillar att skafa nya vänner och folk att prata med. Göran har blåa ögon med mörkt hår och klär sig oftast i jeans och t-shirt om han får välja själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kommer bidra mera med rp nivån och förmodligen skaffa jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska börja jobba på securitas och då kommer jag ta hand om miljön och se till att det inte blir kaos på olika ställen, dessutom kommer jag kunna rp mycket bättre eftersom man får mer möjligheter som medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att båda partnerna ska få ha fått någon fördel så att det blir VINN VINN liksom.

Hur hittade du Unive? Första gången jag skaffa unive så gick jag till svenska servers och testa unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka