Nekad charlie0001 | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

charlie0001

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cbb_swe/

Ditt Hex-ID: steam:110000144d364a6

Vad är din discord tagg? superman#6043

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: qogtak Anledning: sunt förnuft slår ner polis Går ut om: 2 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Aryan ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och två andra slog ner en polis som vi tyckte var korrupt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två andra i fängelset stod och prata sen börja dem andra slåss och polisen slår mig två gånger och det kallar vi korrupt, och sen så blev vi arga och slog han några gånger men det var inte meningen att döda honom från min syn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktig för det var dem som döda han, jag slog två slag kanske sen gick jag åt sidan det var inte meningen att döda han för mig men dem kanske skulle det men inte jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte dem men det var typ att jag sparka på en bil men dem är för länge sen typ 7 månader och jag minns ej dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att låta bli att börja slå på polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det för jag

tycker inte att du förtjänar en unban, att du gick med på att slå ner polisen i fängelset är väldigt lågt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka