Nekad Charlie0000 | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie0000

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cbb_swe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Boman

Vad är ditt discord namn? Charlietheguy#8126

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charlie boman, han är 21 år gammal och är intresserad av olika slags fordon. Charlie är en väldigt lugn person som inte blir osams med många, han gillar också att hitta nya vänner och skapa kontakter. Charlie hade en ganska så tuff uppväxt hans pappa dog när han var 13 år gammal och hans mamma var inte så snäll mot Charlie vilket gjorde att han rymde hemifrån och bodde själv ute på gatan. Han blev också vän med dåliga personer när han var ung som gjorde att han blev lite aggressiv vilket han kan vara ibland. Det var också under den tiden som han blev väldigt intresserad av bilar och fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är aktiv ofta och är social ig är väldigt trevlig och vill kunna gå till fight club och slåss.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid många inne vilket gör servern till en rollspelsbar server dygnet runt.

Hur hittade du Unive? Min kompis hittade in på FiveM när han hade tråkigt och gick in på Unive, han berättade sedan för mig att den verkade bra så genom honom hittade jag hit.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha många trevliga kompisar och jobba på meko och ha en rs7a fulltrimmad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem och jobba på meko som sakt och ha minnst 10 trevliga vänner som kan hjälpa mig med bil meck och sånt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör mest på unive gillar inte riktigt någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka