Accepterad Charlie0000 | Medlem ansökning [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Charlie0000

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cbb_swe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? mr best#6043

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Hiro Hideke och är uppväxt i japan med sina föräldrar där dem levde väldigt fattigt men klara sig på 30kr i veckan på nudlar Hiro blev bra uppfostrad han hade inte tillgång att gå i skolan men hans föräldrar var väldigt sociala och lärde han när som helst hans pappa sa alltid man behöver inte pengar för att vara lycklig. Hiro växte upp i staden Yokihama där han hade två vänner som levde och var likadan som Hiro, det gjorde att Hiro blev en hjärtgod person. Hiro är en sådan person som är social och gillar att hitta nya vänner och inte göra folk illa. Hiro har ADD som gör att Hiro har svårt att sita stila men när han väll hittar något spännande då är han fokuserad som tusan. Han har svart kort hår och gröna ögon. Hiro har ett intresse för bilar och mat Hiros drömjobb är bil mekaniker han är lätt fokuserad och är insatt i elektronik också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem på unive för att jag kommer nog bidra med att förbättra rp nivån på unive för att jag har jobbat på den här servern i 7 månader ungefär när jag var servervakt och har även varit med i många gäng och haft väldigt lätt för rpn och jag kommer bidra med att i framtiden bli sv och hjälpa till med alla regelbrott

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska börja jobba på mekonomen och då kommer jag ta hand om alla trasiga bilar och se till att det inte blir kaos på olika ställen, dessutom kommer jag kunna rp mycket bättre eftersom man får mer möjligheter som medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att båda partnerna ska få ha fått någon fördel så att det blir VINN VINN liksom.

Hur hittade du Unive? Min kompis hittade in på FiveM när han hade tråkigt och gick in på Unive, han berättade sedan för mig att den verkade bra så genom honom hittade jag hit.

Tillbaka