Accepterad charlie.neuenfeldt1@outlo | Ban Överklagan [1.R.N]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: 110000107adcf59

Vad är din discord tagg? Challe#0020

Vem var det som bannade dig? 1.Rajan

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230219_203328.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig pågrund av att jag sa till en person att han skulle få flygbiljet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med min kompis sen var det en person som började lalla och slå alla och då sa jag först till dom men sen börja han slå mig då sa jag att han skulle bli skickat på flygbiljet och då så efter typ 5 min blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket båda och för jag gjorde fel av mig. Men jag har vart i utomlands nu ganska så länge och innan så sprang alla runt och sa att man skulle få flygbiljet och nu när jag är tillbaka så blir jag bannad direkt när jag säger det. Tycker att man ska få en varning innan och om personen forsätter så kan ni banna dom. Jag tror att det är så många som slarvar ibland lite smått och nu var det jag men folk hade kunnat visa så mycket mer istället för att bli bannade så snabbt när det är en sån liten grej. Och det ända jag försökte med var att få dom att sluta lalla och om jag då säger att dom ska få flygbiljet så hör dom och kommer antagligen sluta som en liten varning alltså, För om jag skriver i OOC så kommer dom säker bara säga att dom inte såg men nu svara han tillbaka och han hörde att jag sa det klart och tydligt. Så jag tycekr att ni hade kunnat gett mig en liten varning att inte säga så för det är ganska svårt att hålla koll på så många regler specielt såna här små saker. Jag tycket absolut att ni ska banna folk men om det är så små saker kan dom väll få en varning innan så dom fattar att man inte ska göra så. Så jag tycker att ni ska av banna mig för jag vill bara hjälpa till mer rp,n men det slutar med att jag får en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad här ganska många gånger men jag kommer aldrig försöka förstöra denna rp server det ända jag vill är att folk ska ha roligt och att den här servern ska bli roligare och forsätta växa. Jag kan lova att jag har tagit lärdo mav varenda liten ban jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skrivigt i OOC men som sagt då hade han kommit med en bortförklaring, Jag såg inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att inte säga OOC saker ig och halv OOC grejer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka