- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- -1
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad heter du på discord? Challe#0020
Ange ditt födelsedatum 12 November 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. ca 5-6 timmar men på helgar 7 till 12 timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1073882993283829800/1091771647859634216/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1073882993283829800/1091771829514940567/image.png Några har varit felaktiga och vissa gånger har dom behövt bannat mig en gång till för samma sak för det har buggat. De flesta var för ganska länge sedan då jag var yngre men nu har jag börjat bete mig,
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till att ens omgivning har hög RP och att omgivningen inte har spelare som lallar och bryter regler. Servervakten ska vara som en trygg person runt andra som håller koll samtidigt när man RPar att andra inte förstör scenarion eller att scenarion utförs på rätt sätt. En servervakt är ingen staff, utan en vakt som lättar lite på staffsen när man RPar! T.ex. om jag ser 2 personer bråka, och ena hoppar in i sin bil och kör över den andra, så har jag som servervakt plikt att kicka han som RDMar och meddela staffs att detta har hänt så att ni får avgöra vad som händer sen. Servervakter ska rensa servern på spelare som är där för att lalla och inte RPa!
Varför vill du bli servervakt på servern? Min karaktär ingame är kriminell/gängkriminell, vilket gör att jag hamnar i scenarion inprincip varje dag. Det kan vara en underlättning att ha någon i sitt gäng som är servervakt som ger en trygghet till alla runtom att inga regelbrytare kommer att vara där, att scenarion spelas ut korrekt osv. Jag vill vara servervakt för att jag är med om folk som bryter mot regler konstant och jag är trött på att alltid göra /help eller /report när saker händer, med servervakt så kan jag känna att jag kan ta en större del i att hjälpa staffsen bli av med dessa lallare och göra vårat Community allmänt roligare och bättre. Jag är mogen och duktig på att ta beslut, jag skulle aldrig abusa eller förstöra min chans att göra servern till en ännu bättre server.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är kortfattat att man förenklar sitt rp genom kommandon och tillgångar man har som inte andra spelare har tillgång till tex om jag hamnar i ett scenario och blir dödad, att jag då /revivar mig själv för att sedan vinna scenariot. Att man abusar, att bara för att man har servervakt så väljer man att utnyttja sina perms för att vinna secanrion och man rpar inte fair. Korruption är att man använder sina perms till att tex om min kompis säger i discord att han dog av en kille, att jag då revivar han för att han ska vinna scenariot istället för hans mot partner . Eller att jag går runt och förmedlar att jag är servervakt så folk ska bli rädda och ge mig saker, eller att jag säger, om du inte ger mig det där så kickar eller bannar jag dig. för att jag ska få vinst utav det.
Vad heter du på discord? Challe#0020
Ange ditt födelsedatum 12 November 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. ca 5-6 timmar men på helgar 7 till 12 timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1073882993283829800/1091771647859634216/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1073882993283829800/1091771829514940567/image.png Några har varit felaktiga och vissa gånger har dom behövt bannat mig en gång till för samma sak för det har buggat. De flesta var för ganska länge sedan då jag var yngre men nu har jag börjat bete mig,
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till att ens omgivning har hög RP och att omgivningen inte har spelare som lallar och bryter regler. Servervakten ska vara som en trygg person runt andra som håller koll samtidigt när man RPar att andra inte förstör scenarion eller att scenarion utförs på rätt sätt. En servervakt är ingen staff, utan en vakt som lättar lite på staffsen när man RPar! T.ex. om jag ser 2 personer bråka, och ena hoppar in i sin bil och kör över den andra, så har jag som servervakt plikt att kicka han som RDMar och meddela staffs att detta har hänt så att ni får avgöra vad som händer sen. Servervakter ska rensa servern på spelare som är där för att lalla och inte RPa!
Varför vill du bli servervakt på servern? Min karaktär ingame är kriminell/gängkriminell, vilket gör att jag hamnar i scenarion inprincip varje dag. Det kan vara en underlättning att ha någon i sitt gäng som är servervakt som ger en trygghet till alla runtom att inga regelbrytare kommer att vara där, att scenarion spelas ut korrekt osv. Jag vill vara servervakt för att jag är med om folk som bryter mot regler konstant och jag är trött på att alltid göra /help eller /report när saker händer, med servervakt så kan jag känna att jag kan ta en större del i att hjälpa staffsen bli av med dessa lallare och göra vårat Community allmänt roligare och bättre. Jag är mogen och duktig på att ta beslut, jag skulle aldrig abusa eller förstöra min chans att göra servern till en ännu bättre server.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är kortfattat att man förenklar sitt rp genom kommandon och tillgångar man har som inte andra spelare har tillgång till tex om jag hamnar i ett scenario och blir dödad, att jag då /revivar mig själv för att sedan vinna scenariot. Att man abusar, att bara för att man har servervakt så väljer man att utnyttja sina perms för att vinna secanrion och man rpar inte fair. Korruption är att man använder sina perms till att tex om min kompis säger i discord att han dog av en kille, att jag då revivar han för att han ska vinna scenariot istället för hans mot partner . Eller att jag går runt och förmedlar att jag är servervakt så folk ska bli rädda och ge mig saker, eller att jag säger, om du inte ger mig det där så kickar eller bannar jag dig. för att jag ska få vinst utav det.