Nekad charlie.08 | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

charlie.08

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? charlie0808.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gurra Gurr han e 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, mogen och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gurra Gurr har alltid haft en stort bil intresse sen när han va liten satt hans framtidsplaner är nog att han ska jobba med något inom bilar och ska gilla sitt job. Hans bakgrund är lite sådär de började med att hans farsa var väldigt bil intressead också och att Gurra fick jobba lite hos han när han ville. Gurras farsa då jobbade med bilförsäljare och då brukade Gurra vara med ganska mycket. Gurra var inte så nära med sin mamma satt han ville satsa med att vara med och bil som sin farsa. Ett par år senare så försvann Gurras farsa Bengt av cancer och då blev Gurra väldigt lessen och deppig. Och så nu ifrån idag så ville Gurra göra sin farsa glad genom att han ska jobba med något inom bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och mogen RP för jag vet redan mesta av de flesta reglerna och att inte lalla runt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om jag skulle bli rånad så måste jag ge allt jag har till han som rånar mig och inte försöka slå till han eller springa iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag lämnade när jag skulle bli rånad för hade massa saker på mig och jag lärde mig en stor läxa att inte göra om de bara att ge iväg allt man har istället

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, att du dödar någon utan en anledning. VDM, att du kör på någon och dödar den personen utan någon anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? om du undrar om vissa ord så fattar jag inte heller de :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka