Accepterad charile8899 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frostman_ludde

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? frostman_ludde

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Han är född och uppvuxen i Växjö med sin äldre bror och sina föräldrar. joakims pappa heter Anders och arbetar på Autoexperten i Växjö medans hans mamma som heter Marian arbetar som undersköterska på akutmottagningen i Växjö. Hans äldre bror heter William och pluggar för närvarande på högskolan för att bli ingenjör.
joakim hade en bra uppväxt med en bra skolgång.
Han började grundskolan när han var 5 år gammal och var en väldigt glad, entusiastisk och kreativ unge som trivdes i skolan. Han var under sin skolgång väldigt duktig och social med många vänner.
Samtidigt under högstadietiden på grundskolan när joakim var cirka 15 år gammal så fick han ett stort intresse för bilar. Han började då samla pengar för att kunna betala ett a-traktor körkort och för att ha råd med en egen a-traktor. För att få råd fick han hjälpa sin pappa på arbetet och kunde därifrån få in en slant.
joakim hade en bra relation med sin pappa, det var främst pga deras gemensamma intresse till bilar men även att dom var väldigt lika med samma typ av humor.
joakim gick ut med bra betyg från grundskolan och hade sökt fordon och transportprogrammet på gymnasiet pga hans intresse för bilar och med sitt mål att i framtiden kunna arbeta som mekaniker.
Han kom in på programmet och hans gymnasietid blev väldigt trivsam för Hugo. Han var mycket aktiv och intresserad av dom praktiska kurserna. Han skötte gymnasietiden bra och tog efter 3 år studenten med högre betyg på dom flesta ämnena.
Han tog studenten och kom snabbt in i arbetslivet. Cirka 1 månad efter studenten så ansökte Hugo arbete på Autoexperten där hans pappa arbetade och fick en praktikplats på 5 veckor. När praktiken var klar så fick han ett jobb där han nu arbetat i cirka 1 år.
Nu är joakim 23år gammal och är en ansvarsfull, kreativ, nyfiken och glad person. Han har en god gymnasieutbildning och vill nu flytta till en ny stad för att se vad för nya äventyr som kan komma. Hugos mål och framtidsplaner är just nu att möta nya folk och skaffa ett arbete som mekaniker eller någon annan möjlighet som kanske dyker upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och godkänd rp. Jag har märkt att vissa medlemmar spelar för powergaming 2. Det är så himla tråkigt jag kommer att spela för att ha en rolig rp och skaffa mig ett socialt liv. Tex skaffa flertal vänner pengar kommer med tiden. Inget jag kommer att spela för.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex ifall du är i ett scenario båda har samma chanser. Och du tex förlorar scenariot då ska du inte försöka hitta fel i scenariot och dyka in i support direkt. Man ska respekt för motparten. Man ska kunna ha kul oavsett om man vinner eller förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja självklart har läst igenom reglerna noggrant. Jag kan ge exempel på den bredaste regeln vilket är suntförnuft. Den innehåller inprincip alla regler. Tex att du springer inte runt på motorvägen vilket jag har sett vissa gör för irl kommer det bilar där i 100 knyck. Eller att du utför en kriminell aktivitet framför en polis eller liknande. Kortfattat man ska tänka logiskt och realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja självklart har spelat rollspel aktivt under 3 års tid med vissa period pauser men allt sitter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag stammar ibland.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka