Accepterad Chardel | Whitelist ansökning [Isac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chardel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jaggerdiggodis7466416916916169/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? Chardel#6672

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Lars palme är från 1991 (30) år gammal hade en pappa vid namn Oskar Palme och en mor Olivia Palme tyvvär gick dem bort när jag var 7 år gammal vid krig i england. Så jag har spenderat mina senaste 23 år själv men jag har accepterat det tänker hela tiden på mina föreldrar saknar dem enormt men jag måste acceptera läget tittar framåt inte bakom som är en fördel. om vi tittar framåt så älskar jag verkligen bilar det är min dröm att börja jobba med bilar tex auto experten min karaktär har adhd så har högt temprament men kan hantera det mot trevliga männsikor. som person är Lars som sagt trevlig snäll omtänksam och våldsam om han blir full eller om man snackar skit. Efter Lars pappa dog så bodde Lars på en behandlingshem och blev mobbad så det gjorde så han var ensam och började hänga men dåliga människor på fritiden och började droga inbrott osv som liten. Som leda till att Lars fick sitta inne i 2 år när han var 20 men 2 år senare har Lars blivit en helt ny människa och vill börja jobba med bilar som hans dröm jobb och ha en familj och en stadig ekonomi. Kort fattat har Lars haft en tuff uppväxt men hoppas denna stad väljer att hjälpa han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt snäll människa mot alla behandlar folk med respect och aldrig våld ooc och inget strul där med har en bra efarenhet inom rp och vill göra så många människor lyckliga in game och occ bryter inte mot regler eftersom det är roll play inte gta online. vill hemsk gjärna hjälpa till med denna server på alla olika sätt lyssnar självklart på staff och alla andra låter alla prata klart och stör ingen. Tror att ni i staff teamet kommer få en bra bild av mig efter som jag är snäll mot allt och alla och spenderar 8-10 h per dag på rp vill bara stötta detta stora och bra comiunity.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter som denna server är bäst och är roligt att rpa på vill bara hjälpa till med så mycket jag kan göra tex buggar

Hur hittade du Unive? Har hört mycket bra om denna server har vänner som har spelat här och dem säger att denna server är bäst

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lars vill göra massa roliga senarion med allt och alla och jobba på auto experten efter som det är hans dröm jobb men kort fattat vill hjälpa till och vill bidra med bra senarion som jag personligen tycker och andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar ej på någon annan server för denna server toppar alla och vill hänga här så mycket som möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka