Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984619491/friends/pending
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle
Vad är ditt discord namn? Chapouknow#0577
Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2002
Berätta om din karaktär. kalle är en kille som är 19 år och är född i Irak han var ungefär 3 år när han flyttade från Irak till Sverige. Kalle hade svårt att få vänner i skolan han blev väldigt utanför och han var helt själv. Men efter han fyllde 16 år så började två killar snacka med han och fråga han om han ville chilla med dem Kalle hade igen annan att va med så han sa ja direkt kort efter förstod han att dem två killarna var väldigt kriminella och hållde på med drog fötsäljning.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att de verkar var bra och seriös
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för de första så är de bilarna och för att de andra så har jag sett mycket videos på tiktok om denna server
Hur hittade du Unive? min vän vissa mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? vill bli en medborgare och tjärna pengar och bygga upp massa företag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få folk att bli bättre på rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle
Vad är ditt discord namn? Chapouknow#0577
Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2002
Berätta om din karaktär. kalle är en kille som är 19 år och är född i Irak han var ungefär 3 år när han flyttade från Irak till Sverige. Kalle hade svårt att få vänner i skolan han blev väldigt utanför och han var helt själv. Men efter han fyllde 16 år så började två killar snacka med han och fråga han om han ville chilla med dem Kalle hade igen annan att va med så han sa ja direkt kort efter förstod han att dem två killarna var väldigt kriminella och hållde på med drog fötsäljning.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att de verkar var bra och seriös
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för de första så är de bilarna och för att de andra så har jag sett mycket videos på tiktok om denna server
Hur hittade du Unive? min vän vissa mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? vill bli en medborgare och tjärna pengar och bygga upp massa företag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få folk att bli bättre på rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej