Accepterad chapoo | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chapoo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198984619491/

Ditt Hex-ID: 11000013d0e65e3 (Hex)

Vad är din discord tagg? Chapouknow #0921

Vem var det som bannade dig? AQUEN#0525

Hur lång tid var din ban? 5 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP, Skjuter vid torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem fick en dålig bild av scenariot, klipps visade bara de som de tyckte att jag hade gjort fel och inte anledning till varför jag gjorde som jag gjorde. De gjorde att staff fick hel fel bild av scenariot och de hjälpte inte med att personen som fick mig bannad inte lätt mig prata vilket ledde till att min del i hela fick aldrig höras av de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade planerat en driveby på ett gäng som har sitt gäng hus nära torget. jag åkte fram till deras och fick ett klar tecken på att de var de jag skulle göra en driveby på så jag sköt mitt skott i hans huvud och åkte därifrån snabbt, som en driveby ska ske snabbt in snabbt ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannaen var felaktig på grund av att deras gäng hus var nära torget vilket leder till att man måste göra scenario där de bor jag gjorde en driveby inom reglerna som står på unive anledningen att jag valde att göra scenariot vid deras hus är på grund av att de är alltid vid deras hus och hänger där för de mesta, ja de är lite suntförnuft att jag valde göra vid deras hus men som en krim org så är de mer suntförnuft att ha sitt gäng hus vid torget vilket då leder till att de blir imuna mot skottlosningar. stormningar och mitt fal driveby.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara fått små ban då jag har fått lärdom utav de och på så sätt inte blivit bannad för samma sak igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tyvärr inte då de hade sitt hus vid torget och gjorde att de blir 10 gånger svårare att göra scenarios där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? hålla kriminella scenarios utanför torget och inte ens i närheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka