Nekad Chap00 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chap00

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre tapia

Vad är ditt discord namn? andretapia_0336

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: chapo gonzalez 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driftig, lojal, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund kommer från chile som ligger i sydamerika, jobbat som langare inom cocain branschen väldigt länge, är nu väldigt sugen på att starta ett gäng eller gå med i ett och agera som torped då min far varit det och såg väldigt mycket upp till honom.har varit livvakt i 5 år också åt en chillensk kartell så är väldigt driven i mitt jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med ett genuint engagemang för rollspel och en vilja att vara en del av serverns gemenskap. Jag tycker om att skapa trovärdiga karaktärer med egna bakgrunder och mål, som kan bidra till att bygga intressanta och dynamiska berättelser tillsammans med andra spelare.

Jag är flexibel och bra på att anpassa mig till olika scenarion, och jag ser till att alltid respektera både spelets regler och andra spelares gränser. Min målsättning är att bidra till en rolig och inkluderande atmosfär där alla kan känna sig delaktiga och engagerade.

Jag ser fram emot att utvecklas tillsammans med er och skapa minnesvärda berättelser på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om jag blir rånad så måste jag spela med och rpa med, har jag en pistol mot mig så lydar man motpartnern
om polisen stannar mig och riktar vapen mot mig så tar jag upp händerna direkt, försöker inte med något som tex att ta upp en kniv/vapen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej faktiskt inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, metagaming, copbaiting, combatlogging, powergaming, social rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat rp nu i 2 år och känner mig som bäst och aktivast just nu, därför söker jag till denna servern för den verka vara sjukt bra, har testat många olika servar och denna verkar vara mest seriös (no cap) ser väääldigt mke fram emot att testa denna server och kommer att bidra med riktigt bra rp

Hej @Chap00

Du behöver med ändra så att ditt discord och steam namn är samma på båda.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka