Nekad Chaos243243 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chaos243243

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? Wille321

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-28 183843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag ljög i en report och så har jag många tidigare bans och jag kommer förklara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var ju så här att jag skrev en report om att jag ville ha polis jobbet och att jag hade rollerna i dc och de hade jag ni kan kolla logs på de och så skrev jag att jag hade nycklarna ingame han valde att /goto mig och för länge sedan så när jag började med fivem här på unive så hjälpte en kompis mig med alla settings och grejer och då hade han hjälp mig med att binda ligg ner på z och det var inge scenario eller inge jag vara bara vid polis stationen och sen så råkade jag tryck z och hållde upp händerna och skrev miss i chatten efter de så blev jag bannad i 5 dagar för mild suntförnuft och sen 30 min efter när jag försökte gå in så var jag p bannad för ljuger i reports och många tidigare bans och jag kan förklara jag är ganska ny på fivem men de ska inte spela någon roll utan att jag ska ha koll på vad jag gör och vad jag inte gör men jag vill bara förklara varför jag är en röd spelar på servern, och det är därför att jag har några kompisar irl som jag brukar rp mig och jag har adhd irl inget att skylla på men bara så ni vet och jag försöker ofta att ha en så bra rp och social rp men när jag är med mina kompisar ingame så kan de bli lite knas ibland och som ett exempel kan jag lalla och försöka vara cool för mina kompisar men nu är mina kompisar irl p bannade på unive och jag har alltid viljat ha den bra och roliga sociala rpn som unive erbjuder med sina fantastiska spelare och ägare och staffs som hjälper till här på unive och utan dom så hade unive inte varsitt något, men angående varför jag väljer att bifoga en bannöverklagan här på unive är för att jag vill ha en sista chans och när jag menar sista chans så menar jag verkligen de jag kommer att vara den bästa rpar i hela unive eftersom att jag har den erfarenheten som krävs för de och jag har alltid velat rp seriöst här på unive, men jag har alla erfarenheter på unive och så kan jag alla regler och jag vill bara visa vem jag är och hur jag rpar för en sista chans jag vill bara bevisa att de föra jag är inte de nya jag och jag vill bevisa de för er och bidra med en rolig rp och seriös till 110%

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var de ej det är på mitt ansvar att jag har lallar förut och de kommer inte att hända igen och jag lovar er de ni kan speca mig från den första sekunden jag går in på unive och när jag lämnar hela tiden när jag är inne jag kommer att bevisa er spelare ägare och Helpers här på unive vilken person jag är egentligen och vad jag har för erfarenheter inom rp, och jag har alltid velat rp seriöst men mina kompisar gillar att lalla och då har jag hakat på de lite för jag hade inga andra att vara med ingame men eftersom att dom är p bannade så vill jag ha en extra chans och visa jag jag gör här på unive och vad jag kan bidra med. Och förlåt för stav fel jag är på mobilen den auto korrektar de jag skriver så kan bli lite fel ibland.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag en gång innan för vdm och då var hela min textur budget helt konstig allt var helt onslynlig för mig och jag råkade köra över en grabb men nu om jag skulle kunna få en extra chans och visa vem jag egentligen är och vad jag kan bidra med så kommer ni att märka vilken rp jag har.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara från första början när jag rpar kolla på lite youtube videos när folk rpar här på unive och kolla hur dom gör de och lära mig därifrån eller hoppa support och ställt frågor till dom fantastiska staffsen som är här på unive och alltid är här för att hjälpa en, men i denna ban så hade jag bara inte ljugit i en report och stå för de jag gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag har lallat för mycket förut och det är dags att komma in i matchen och visa folket på unive vilken bra rp nivå jag egentligen kan erbjuda och som ni också kan erbjuda med era fantastiska spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, men en grej bara jag kan inte lägga in en bild för att jag inte är hemma men det är anledning följer inte stanadren på unive och en p ban är de sen mer detaljer är ljuger i reports, många tidiga bans och så har jag Ish 35 tidigare bans vilket är helt extremt mycket och jag kommer att skärpa mig om jag bara skulle kunna få en extra chans bara en och kunna visa er vad jag har för rp nivå egentligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka