Nekad Chaos243 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chaos243

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Chaos243

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter billy paltnacke och är 55 år gammal och kommer från stockholm. Han har haft en dålig uppväxt genom sin barndom, han har haft en pappa som har tagit droger och drack väldigt mycket alkohol, så de var mycket bråk och liv i huset och billy låg på sin säng och kolla upp i taket och vänta till allt skulle bli bra igen. Hans pappa slog och misshandla sin mamma dagligen då han trodde att han döljde nåt för han. billys och hans mamma flytta till en annan del av stockholm eftersom dom ville komma ifrån sin pappa. När billy var 14 år så kom han in på ett HVB hem så att han kommer kunna bo i säkerhet utan en vild galen pappa. Han blev släppt när han från HVB hemmet när han var 17 år gammal och så flytta han in till den del av Stockholm där han växte upp igen. När billy blev 20 år så sökte han till autoexpertten och blev godkänd på sin intervju, han fick jobbet och sen börja han jobba på. Han jobba där en vecka och fick väldigt många kunder. han drog in väldigt mycket pengar så att han kunde klara sig osv. När han började jobba på autoexperten så fick han en bra start han tjänade bra med pengar och kunde fortsätta leva vidare sitt liv gott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och social rp och jag kommer bidra med bra och roliga scenarios och med bra och kreaktiv erfarenhet. jag kommer att försöka att skaffa så bra scenarion genom att inte gå för makt och pengar jag kommer att kunna ta att jag förlorar och vinner scenarion jag kommer att ta unive väldigt seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha de roligt och att man inte ska bara gå för pengar och makt, man ska kunna vinna och förlora i ett scenario utan att bli arg och man ska typ vilja att den andra ska vinna för att båda ska ha de kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått alla regler som ska gälla, Rdm - Random deathmatch : döda inte folk utan grundläggande scenario. Vdm - Vehicle deathmatch: använd inte fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat på valon i 1 år nu och vet allt inom rp, jag har en hög rp nivå och jag vet vad jag gör jag älskar att skaffa roliga scenarion och ha en hög och bra social rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en grabb som är snäll, omtänksamm och har respekt och gillar att rp jag har rpat i 3 år nu

Nekad.
Anledning:
plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka