Nekad ChalleR | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleR

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Ditt Hex-ID: 11000013e94406e

Vad är din discord tagg? ChalleR#3043

Vem var det som bannade dig? Raku

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (70).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig för att jag loggade efter ett scenario och sedan råkade spawna torget, Jag fattar från deras sida varför dom bannade mig och jag kommer inte hålla på att säga emot, i mina ögon så kanske det så ok ut från min sida men när jag fick chansen att prata med dom så fattar jag att jag gjorde helt fel, det kommer själv klart inte hända igen om jag blir unbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario i hamnen , sen dog jag. Mamma skrek på mig att jag skulle äta så jag väntade tills alla hade dragit från scenariot och sedan så loggade jag. Jag fattar att det var dumt att jag loggade och att jnag skulle skrivit en report och frågat eller sagt att jag skulle dra. Efter att jag loggade och jag hade ätit klart så gick jag in igen och råkade spawna torget. Jag kunde inte ta senaste så jag bara låg där. Till slut så kom någon och tog mig till sjukhuset. Jag inser vad jag har gjort för fel och det kommer inte ske en gång till om jag får en till chans. Staffen som bannade pratade lungt och visade vad jag hade gjort fel och jag uppskattar att man kan prata om saken också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban skulle jag inte säga då jag gjorde ett misstag som jag står för, Det var dumt gjort och det kommer inte ske igen i framtiden om jag få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom av dem. Jag har tidigare blivit bannad 22 gånger på 2 år, det är ett rätt så högt antal bans men under 2 år så skulle jag inte säga att det är så farligt. Vissa har också varit felaktiga men som sagt jag tar lärdom av mina bans och detta var ett dumt beslut som jag tog då jag skulle äta .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra en report och frågat staffs om jag fick logga då jag var tvungen att äta. Och om ett liknande scenario skulle ske igen så kommer jag direkt att skriva en report så inte samma misstag sker igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska logga bara för scenariot är över man ska vänta ut tiden eller skriva en report och som jag har nämt många kommer så kommer inte detta hända igen och det kan jag svära på. för jag spelar inget annat än ju unive just nu. Jag jag ser inte framför mig vad jag annars kulle spelat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka