Accepterad Challelalle | Medlem ansökning [blaatanten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challelalle

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Challe

Vad är ditt discord namn? challe._#8422

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Andersson. Jan är född 5 maj 1964 i Antalya i Turkiet. Jan växte upp i ett litet hus med sin mamma, pappa och sina 4 syskon. Det var en stor familj som bodde trångt i ett litet hus. Jan gillade sin egen tid då han oftast spenderade de mesta av sin tid med sina syskon. Men Jan mådde som bäst när han fick sitta och grubbla för sig själv och eftersom det var många syskon i familjen så hade Jan inget eget rum att sitta för sig självt i så han satt alltid under ett visst träd som låg på en äng lite längre ifrån huset. Jan var inte som de andra barnen han gillade varken att spela fotboll eller något sånt liknande som de andra barnen gjorde utan hans intresse föll i mat. Eftersom hans pappa var pizza bagare och ägde en egen pizzeria så brukade Jan följa med han på jobbet och lära sig hur man bakar pizza mm... Jans intresse för mat var extrem och han bara gick upp och upp i vikt. Detta gjorde att han redan som liten blev mobbad. Jan kände sig såklart ledsen han hade alltid varit utanför. Men en dag när Jan satt nere vid båthamnen och dinglade med benen. När han helt plötsligt såg nånting i vattnet som kom inflytande. Det var en kartong, Jan så nyfiken som han är dyker i för att ta upp kartongen för att se vad som är i. När Jan öppnar lådan ser han något som får han att hoppa till. Det är ett barn. Jan blir såklart förvånad och undrar vad detta kan vara och varför det ligger ett barn där i och hur det kom hit. Han kan tydligt läsa att det står att kartongen är ifrån Uganda. Alltså måste det här barnet vara ifrån Uganda tänker Jan. Jan börjar hur som helst att ta hand om det här barnet och uppfostrar den. Men detta visade han såklart inte för nån utan barnet bodde under hans träd på den där ängen. Med tiden så lärde sig barnet att prata och gå. Jan döpte barnet till Roy. Roy kom att bli Jans bästa vän livet ut och detta var början på Fetma Patrullen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög kvalletativ rp. Då jag har erfarenheter sedan tidigare då jag rpat på servern i snart 3 år. Jag är kunnig inom rp och försöker alltid att sticka ut i mängden för att min rp ska vara så unik som möjligt. Jag har även en väldigt unik karaktär som det finns en grundtanke bakom och en historia.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna ska ha kul. Med det menas att du gör så att båda parter får en upplevelse av scenariot och kan gå därifrån med ett leende på läpparna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern som sagt för 3 år sedan då min polare lirade på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka