Nekad Challelalle | Chef-jobb ansökan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Challelalle

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Challe

Vad heter du på discord? Challe.#8422 (Tjocke Jan#8422)

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utföra o se till att mina anställt har en hög kvalitativ rp. Med detta menar jag främst lagnings rpn kommer ta snack med mina anställda att det använder sig av olika emotes i lagnings syfte och att de är varierade i sin lagnings rp. Det vill säga att det använder sig av mycket "me" och andra emotes som passar till det dem just lagar. Jag funkar så att när jag gör något så gör jag de ordentligt och kommer se till att dem anställda jag har gör jobbet på de sättet som jag vill. Kommer satsa på att ta in dem mest optimala för jobbet det vill säga folk som har mycket kunskap inom bilar och som jag vet är bra social rp. För jag kommer försöka sträva efter att Meko ska bli som det var förr det vill säga att man hängde och umgicks där. Det var väldigt mycket rörelse runt meko förr på servern och det vill jag ta tillbaka. Tror även detta är ett bra sätt att höja den sociala rpn på servern. För om det blir så att folk samlas där så kommer även polis kår och kriminella och andra söka sig dit vilket jag tror kan generera starka samband mellan spelarna på servern och som sagt den sociala rp kommer bli högre då jag tycker att rpn främst bland kriminella är rätt dålig. Har en ide om att kombinera det med krim rpn för att jag känner att det hade varit kul och någon ny sorts av rp som jag iallafall inte har sätt innan på servern. Har massa roliga o feta scenarion i huvudet som jag tror skulle kunna vara kul som t.ex. Samarbeten med MC klubbar och typ anordna MC Träffar med lagning och allt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt rpat på servern ett bra tag och gjort massvis med roliga bra scenarion. Jag har jobbat runt på många olika arbetet på servern innan och har även varit chef för pizzerian i tidigare skede.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag så ofta jag kan. Spelar fotboll 4 gånger i veckan och gymmar en del så det tar rätt mycke av min fritid men kommer såklart vara inne så mycket jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det tror jag fast kanske inte lika aktivt då min högsta preoritet i nuläget är meko chef. Sen så tror jag att det är rätt läge att bli chef just nu då Void är huvud jobb ansvarig och jag vet att han är lätt att samarbeta med och skön bra staff.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka