Accepterad Challelalle | Ban överklagan (kesoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Challelalle

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213009070/

Ditt Hex-ID: 11000014aab58ae

Vad är din discord tagg? challe#8422

Vem var det som bannade dig? kesoo

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd för: lagar 1 sekund och id peakar ~ kesoo Återstår: 2 dagar 0timmar 0 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trodde väl säkert att jag försökte använda mig av power gaming för att laga vilket jag verkligen inte gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil började ryka så jag stannar intill väg kanten för att laga. Så jag hoppar ut ur bilen efter att ha stannat och börjar laga men direkt kommer jag på att jag glömde lägga en /me tar ut verktyg så jag slutar laga och hoppar in i bilen för att göra om då. Så då lägger jag /me tar ut verktyg och sedan /me felsöker, /me hittar felet, /me ... då blev man bannad konstigt nog. Och dendär id peaken han snackar om det var för att se ifall det var ett staff där för att seda nta den id för att kunna skriv t hen att jag missklickade men kesoo speccade för högt så jag kunde inte få något id.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man tänker det ur kessos perspektiv hur det såg ut för han så NEJ. Men om vi tänker det ifrån hur det faktiskt var Ja för jag skulle aldrig använda sån power gaming fri villigt elr med mening jag menar kom igen jag har snart rpat i 1 år jag vet hur man rpar. Detta blev bara ett stor missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av mitt snart 1 år på unive så har jag lyckats ta på mig en del banns men självklart har jag tagit lärdom av dem och utvecklat min rp alla gör misstag och det är dem man lär sig utav och blir bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns igentligen inget som jag kunnde gjort anorlunda mer än att se till att det inte sker samma missförstånd igen. Och då vill jaga bara ge ett råd till staffs att vänta lite innan ni bannar så inte detta händer så ofta. Som i detta fallet t.ex då hade kesoo kunnat skicka nåt form av mail i ooc typ vrf gör du så? t.ex. då hade jag iallafall haft en chans att förklara mig så jag slipper sitta här o slösa min tid på att skriva en välutvecklad bann överklagan på någonting jag inte har gjort, plus att svara på 5 frågor om vad jag kunde gjort bättre när jag inte gjort något fel. Så får vi hoppas att detta missförstånd inte sker igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt som jag nämnde innan så kan jag liksom inte sitta här och säga att jag lärt mig något när jag inte gjort ett fel. Det ändå jag lärt mig är att sitta och slösa min tid på att besvara onödiga frågor där jag ska formulera mig inom ett senario jag o staff har haft olika omfattningar om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka