Nekad Challeballe69 | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challeballe69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Challe#6625

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Challe Balle och han är 23 år och han har haft ett riktigt tufft liv
Challes mamma sparkade ut honom för att han kollade för mycket på mobilen och aldrig gick ut men efter ett tag så fick han gå in i huset igen.
Han fick aldrig några vänner för han blev mobbad i skolan men han berättade inte det för hans föräldrar för han trodde att dem inte skulle bry sig.
När han fick dåliga betyg i skolan blev han slagen hemma efter skolan.
Mitt liv började att bli lite enklare när jag började ta tag i mitt egna liv.
Jag började gå ut mer och pluggade mer så jag fick inte dåliga betyg.
Men i 8:an så började mitt liv gå dåligt igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra efter att göra en betydande bra inverkan på rp servern genom att vara så aktiv som möjligt och engagerad närvaro i gemenskapen. Med en passion för kreativt uttryck och äventyr är jag angelägen om att delta i spännande evenemang och rollspel för att hjälpa till att skapa en verklighetstrogen och fascinerande värld. Mitt mål är att bidra till att skapa en gemenskap där alla kan utveckla och utforska sina karaktärer och historia, samtidigt som vi upprätthåller en respektfull och välkomnande miljö för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som deltagare i en situation eller en rollspel är villig att agera på ett sätt som främjar den andra personens intressen och mål, även om det innebär att du själv inte vinner. Det kan handla om att vara lyhörd för den andra personens önskemål och behov, samarbeta för att uppnå ett gemensamt mål eller till och med offra något för att hjälpa den andra personen att lyckas. Detta kan skapa en mer harmonisk och positiv dynamik mellan deltagarna och kan också bidra till en mer realistisk och trovärdig rollspelsupplevelse.

Hur hittade du Unive? Jag hållde på att ladda ner FiveM när minna vänner körde det. Jag frågade när jag hade laddat ner det, vet ni någon bra RP server och då sa dem Unive.

Vidare till muntlig, du har 24 timmar på dig att ta intervjun

Nekad muntlig intervju, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka