Accepterad challeballe23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naboya

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579372363/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? acidmilleking

Vem var det som bannade dig? Kevin1x

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-13 174100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig eftersom jag sökte genom en person och jag viste inte att man inte fick, jag vet att jag har gjort fel och får stå för mitt kast, det var dumt och så skall man inte bete sig som icke medlem då det inte är okej att söka igenom folks bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var dum nog och gick och sökte igenom en person som var död, vilket var jävligt onödigt av mig att göra. Men jag får stå för mitt kast och försöker därför förklara det nu. Det kommer inte att upprepas och om jag ser t.ex någon annan göra detta så kommer jag rapotera det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var rätt bann då jag gjorde fel och tog helt enkelt fel kort så att säga. Jag ska tänka på mina drag framöver. Tycker ni gjorde rätt att banna mig då jag bröt mot reglerna som icke medlem och får stå för mitt kasst. Jag har varit bannad nu och känner mig rätt att göra en överklagan då jag lärt mig av mina misstag etc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivt bannad för VDM och tog lärdom att man inte ska göra så och har sedan min senaste bann läst på reglerna vad som är okej och inte. Man ska kunna vara en trogen spelare. Har sedan jag lästr reglerna funderat och gör nu en överklagan för att försöka förklara mig och att det jag har gjort var dumt och ett stort misstag för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag att jag inte skulle söka igenom han och tänka på mina drag innan jag gjorde det och tänka på suntförnuft och resonera om det är smart att göra såhär eller inte. Det var alltså inte ett smart kort att dra. Jag kommer framöver tänka på det och då jag har läst igenom reglerna så ska jag inte upprepa detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. jag har lärt mig och inte söka igenom folk då jag har tagit lärdom av min bann och sedan dess läst på reglerna vad som är rätt och fel, jag tog lärdom från mina förra bann som var VDM och denna då jag har läst på reglerna för servern och tagit stor lärdom och en läxa för det jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka