Accepterad challeballe1010 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challeballe1010

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? challeballe1010

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hassan soltani 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? orten langare gängmedlem

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hassan växte upp i en fattig förort med sin mamma, som jobbade hårt för att de skulle klara sig. Redan som barn lärde han sig att vara självständig och började göra småjobb åt äldre killar i området. Han var duktig på bilar och kunde snabbt både laga och stjäla dem. Smeknamnet hasslarn fick han för att han alltid var smart och låg steget före.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en välutvecklad och smart karaktär som är bra på att skapa senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska/behöver vinna varje senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja när jag var test medlem för länge sen så åkte jag på sunt förnuft för att jag försökte stjäla en bil framför snuten. inte försöka stjäla en bil framför snuten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fail rp, rdm, vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är ginger

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka