Nekad challeballe1010 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challeballe1010

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie viklund

Vad är ditt discord namn? challeballe1010

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: göran svensson 83

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? flum galen mekaniker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: göran är en gammal gubbe som under hela sitt liv har gillar att meka med bilar. när han blev 30 år så startade han en bilverkstad och började tjäna pengar på de viset. han har inga barn eller fru men han har stor kärlek för att meka och till sina kompisar. även fast han inte har några barn själv så är han väldigt bra med barn för att hans syster har barn och dom är han väldigt nära med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag gör mitt jobb som mekaniker om jag nu får jobbet och att inte lalla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man inte kan vinna i varje senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag åkte på en ban för suntförnuft när jag försökte stjäla en bil framför snuten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man inte ska köra över nån med mening för att vara jobbig - rdm att man inte får döda nån utan anledning - sunt förnuft att man ska agera i scenarion som man skule i verkligheten och inte börja göra nå skumt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är bra på att rpa och ja e vill ba va mekaniker!!

Nekad.
Anledning:
Ej utvecklad ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka