Nekad Challeballe | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124466332/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? challeballe#1231

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent Göransson och han är 45 år gammal. Han har varit med om ganska mycket saker i sitt liv, han är hård som person eftersom sin tuffa uppväxt. Han är glad och trevlig som folk som inte har gjort något mot han men är det någon som inte beter sig väll mot han eller sina kompisar så blir han arg. Han älskar bilar och fordon, kan mecka väldigt bra och kan det mesta om fordon i allmänhet. För sin ålder så är han ganska tränad och orkar med tuffa saker i livet, hinder, jobbiga stunder i livet osv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli det för att jag tycker att jag själv är en helt okej rpare, gillar rp mycket och har själv haft en server. Har verkligen fastnat för det och vill utveckla mitt rpande så mycket jag bara kan. det här var den första servern jag började på och därför skulle det vara kul att utvecklas inom Unive Roleplay!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att det är rolig rp på denna server och har spelat här ganska länge så vill utvecklas.

Hur hittade du Unive? Jag har ju som sagt spelat här innan det bytes namn till just Unive och för att det är en stor och bra server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väll att jag ska kunna bidra till bra rp här på servern och att jag ska skapa bra scenarion som är roliga och seriösa!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har ju som sagt haft en server och den hette FZR RolePlay men den är nerlagd.

-Nekad! Utveckla.
-Discord: Lunify !#7080
-Snabba svar!

giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka