- Meddelanden
- 317
- Reaction score
- 46
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muneno
Vad heter du IRL? Charlie
Vad heter du på discord? challeballe#1231
Hur gammal är du? 14 år
Hur många timmar har du på Fivem? 1000 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli det eftersom jag tycker att det behövs mer aktiva club ägare, som sätter igång fester då och då. tycker att det är kul att jobba på såna ställen och det är kul för att det är mycket social rp där.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenhet inom detta, vet vad alkohol är och vet vad efekterna kan påverka de. vet också hur man tar hand om anställda samt pengar mm.
Berskiv din karaktär? han heter Kent. han är en tuff person som kan ta mycket skit. han är snäll mot dom snälla men ond mot dom onda. han älskar att festa och kan bli helt galen och då känner han att det hade varit bättre ifall han var chef så han inte festar så mycket.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Charlie
Vad heter du på discord? challeballe#1231
Hur gammal är du? 14 år
Hur många timmar har du på Fivem? 1000 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli det eftersom jag tycker att det behövs mer aktiva club ägare, som sätter igång fester då och då. tycker att det är kul att jobba på såna ställen och det är kul för att det är mycket social rp där.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenhet inom detta, vet vad alkohol är och vet vad efekterna kan påverka de. vet också hur man tar hand om anställda samt pengar mm.
Berskiv din karaktär? han heter Kent. han är en tuff person som kan ta mycket skit. han är snäll mot dom snälla men ond mot dom onda. han älskar att festa och kan bli helt galen och då känner han att det hade varit bättre ifall han var chef så han inte festar så mycket.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja