Nekad Challeballe | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att skriva denna ansökan är för att jag vill hjälpa till är på unive, jag vill se till att rätt personer får bli medlem och utveckla sin rp genom det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker att ni ska välja mig eftersom att jag kommer sitta väldigt ofta och ta interjuver och kolla ansökningar, kommer försöka att svara på så många som möjligt och verkligen se till att rätt folk som vet vad rp är och vad som innebär med ett medlems skap.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker till 100% att man alltid ska vara trevlig, gillar själv när någon är trevlig mot mig. man ska prata med en god ton och självklart inte sitta och skrika.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill att det ska vara ganska hårt och att man måste då lägga ner lite tid på att skriva sin ansökan till medlem men vill ändå att det sen efter det ska vara fritt. men bara du kan alla frågor och självklart vet hur man rpar så blir det alltid bra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag anser att en medlem här på unive ska självklart sköta sig, hålla sig till de regler som finns här på unive. dom ska också vara förebilder till dom som inte är medlem, alltså att vissa vad som är rätt och fel. så jag tycker att dom som är medlem har en väldigt fin och betydelsefull roll.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle känna ett stort ansvar men ändå ett ansvar jag klarar av, det är ju liksom medlemskap ansvarig som ser till vilka som joinar denna server och kan utveckla sin rp.

Hur ser din aktivitetet ut? just nu så är det sommarlov så då kommer jag vara väldigt aktiv och ta emot många medlems ansökningar samt interjuver.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara här på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka