Challeballe | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu kommer ju sommarlovet så kommer spela varje dag från 09:00-04:00

Berätta om dig själv Jag heter då Charlie men kallas för Challe. jag är en kille som gillar att vara och snacka med folk. jag bor i stockholm och har en mamma, pappa, bror och syster. jag spelar innebandy i Hammarby. Jag är social och tar hand om folk. jag gillar att hjälpa folk och vara till deras stöd ifall det har hänt något som dom behöver hjälp med. jag gillar att skämta och skratta men om det är något seriöst så fokuserar jag på de till 100%. jag är en väldig målmedveten kille så ifall jag har ett mål så kommer jag göra vad som krävs för att nå det målet. jag är en person med mycket energi och gillar det jag gör och därför brukar jag bli bra på det jag gör.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle sitta dagligen och speca folk och se vad de gör, tex om det är ett scenario så kommer jag kolla så allt går rätt till och sedan göra beslut därifrån. jag skulle ta folk som sitter i support och hjälpa dom med dom behöver hjälp med. ifall det har hänt något scenario som har gått fel så kan jag också be en högre än mig joina den support. jag skulle också försöka att hjälpa folk med deras rp så att den blir så bra som möjligt och att dom lär sig.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 4 månader, har 1000 timmar på fivem men typ 350 på unive

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? det som får mig till att skriva denna ansökan är att jag vill utveckla både mig och andra på servern. har spelat här länge nu och jag vill göra en större nytta. hjälpa folk med det dom behöver och göra allt jag kan för att dom ska bli nöjda. jag vill bli support för att jag gillar att hjälpa folk samt att hjälpa unive med det jag kan göra. jag vill också hjälpa folk med deras rp och att dom drar ut på scenarion, sköter sig och att man kan förlora ett scenario! gillar att hjälpa folk och vill hjälpa folk med det dom behöver hjälp med. och i support ärenden så tycker jag det är viktigt att ingen sitter och skriker eller pratar i mun på en annan person, vill inte heller att man kallar folk för dåliga och onödiga saker. vill också blir support för att jag älskar denna server samt comunityt!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ja som sagt att kolla vad folk gör, banna folk som lallar, göra åtgärder till folk som inte kan sköta sig eller bryter mot något regelbrott. kommer sitta dagligen och hålla koll på folk så att de sköter sig samt ta support. kommer sitta och kolla så att det inte sitter några i support genom att ta så många jag kan.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag, har varit staff på en annan och haft en egen server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag skulle säga att jag har goda kunskaper kring det
/dv
/sqlban [id]
/sqlunban [id]
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/goto [id]
/kick [id]
/noclip
/tpm
/announce
/freeze [id]
/unfreeze [id]
/bring [id]

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga, gillar att anpassa mig utifrån det system som finns och självklart ändra mig ifall det skulle komma på tal. jag har lätt samt att jag gillar att lära mig saker och att utvecklas till det bästa jag kan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tack

+Rep trevlig och seriös person som jag tror hade skött sitt jobb som support bra!

+rep bra ansökan och han är en seriös person som jag tror att han skulle passa som support

+rep en välutvecklad text och han tar saker för noga nästan och har bra erfarenhet inom att vara staff och är allmänt trevlig!

+rep låter som en bra support! Det var en välutvecklad text och det känns som att han har bra erfarenheter av att vara staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka