Challeballe | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 14:30-22:00
tisdag 16:00-22:00
onsdag 17:00-22:00
torsdag 15:30-22:00
fredag 14:30-03:00
lördag 09:00-03:00
söndag 09:00-22:00
Ibland kan det vara andra tider ifall jag har något i skolan osv.

Berätta om dig själv Jag heter då Charlie men kallas för Challe. jag är en kille som gillar att vara och snacka med folk, jag är social och tar hand om folk. jag gillar att hjälpa folk och vara till deras stöd ifall det har hänt något som dom behöver hjälp med. jag gillar att skämta och skratta men om det är något seriöst så fokuserar jag på de till 100%. jag är en väldig målmedveten kille så ifall jag har ett mål så kommer jag göra vad som krävs för att nå det målet. jag är en person med mycket energi och gillar det jag gör och därför brukar jag bli bra på det jag gör.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara inne varje dag och kolla så att folk sköter sig på servern och inte lallar runt. jag skulle kolla så att folk drar ut på scenarion och gör en rolig rp till båda parterna. jag skulle hjälpa till med dom andra staffsen att utveckla och göra unive till en bra och skötsam server. kommer ta folk i support och hjälpa dom med det dom behöver hjälp med. kommer vara aktiv mycket på morgonen då det inte är så många supports vakna och då kan jag hjälpa dom som sitter i support.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? det som får mig till att skriva denna ansökan är att jag vill utveckla både mig och andra på servern. har spelat här länge nu och jag vill göra en större nytta. hjälpa folk med det dom behöver och göra allt jag kan för att dom ska bli nöjda. jag vill bli support för att jag gillar att hjälpa folk samt att hjälpa unive med det jag kan göra. jag vill också hjälpa folk med deras rp och att dom drar ut på scenarion, sköter sig och att man kan förlora ett scenario!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror jag skulle kunna bidra ganska mycket med att hjälpa servern. kommer sitta dagligen och kolla så att folk sköter sig, inte lallar och pratar ooc vid torget t.ex, hålla koll på drog ställen samt gäng ställen. kolla så att folk drar ut på scenarion och gör en rolig men ordentlig rp. hjälpa folk i support, prata med dom och hjälpa dom med det dom behöver hjälp med. vill också försöka att hjälpa folk som är nya här på servern att höja och förbättra deras rp, be dom läsa reglar som dom vet vad som gäller här på unive.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag, har varit staff på en annan server samt haft en egen server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har goda kunskaper inom detta skulle jag säga, kan skriva några
/bring (id) ta en person till dig
/noclip då flyger man runt och kollar va folk gör
/spec du kollar vad en spelare gör utan att dom ser dig
/dv du tar bort ett fordon
/goto (id) du går till just den personen med det id
/kick (id) du kickar just den personen
/sqlban (id) (dagar) (anledning)du bannar just den personen
/sqlunban (id) (hex) man unbannar just den personen
/sqlbanoffline man bannar en person som inte är inne just då på servern
/sqlbanhistory du kan kolla vilka som har blivit bannade
/freeze (id) man fryser en spelare
/giveweapon (id) (vapen) du ger ett vapen till just den personen
/giveitem (id) (sak) du ger något till just den personen
/givemoney (id) (summa) du ger pengar till just den personen
/announce du skickar ut något som alla kan se
/clearchattforall du tar bort chatten så ingen kan se den

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga, gillar att anpassa mig utifrån det system som finns och självklart ändra mig ifall det skulle komma på tal. jag har lätt samt att jag gillar att lära mig saker och att utvecklas till det bästa jag kan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

+rep Det här ser ut som en seriös ansökan! Riktigt bra

+rep bra ansökan och är en trevlig person och skulle passa bra som support!!

+rep vet att han skulle passa bra som support, han tar saker på fullaste allvar

+Rep bra ansökan men en mogen person jag tror skulle passa bra som support!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka