Accepterad Challeballe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ballis

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Challe

Ditt discordnamn: Ballis#1337

Ange ditt födelsedatum 9 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är snäll och trevlig. Jag är också en person som är mycket ig och i dc är redo på att vara aktiv inom staff teamet plus att vara trevlig mot alla, Jag kan också väldigt mycket inom regler plus att jag är lugn i support, jag ska avar ärlig och säga att jag har gjort fåtals regel brott men det var i början när jag lärde mig rp, men man måste göra fel för att lära sig, och nu kan jag lova att jag aldrig kommer bli bannad igen, men det är inte detta det går ut på att vara staff det handlar om att vara en bra person med mycket stake och tål mycket kritik som t.ex ifall man bannar någon som tycker att det var fel att man banna hen, så måste man va redo på att ta kritik, men det är det staff arbete går ut på, Jag kan säga några positiva saker med mig, och just varför ni ska välja mig, när jag går in för något så gör jag det med 100% jag har också väldigt mycket erfarenheter inom staff, kan dom flesta commandsen och vet hur jag ska bete mig i vissa lägen. Jag vill också hjälpa och växa servern plus att alla som är och lols är banned/kicked och jag hjälper till att göra servern till en bättre plattform men den är redan bra men den kan alltid bli bättre. Jag vet också hur man ska ta jobbiga situationer när t.ex man sitter i support och så pratar alla på mun på varandra och du mutar man dom som snackar och låter 1 och 1 prata så man får höra hens sida av situationen. . Jag vill även höja nivån på RP för personer med beteendestörning och hjälpa till med frågor som folk undrar över, jag tycker det är viktigt att personalen är aktiv i stöd och ig. För staff betyder det inte bara att du ska bannlysa utan hjälpa servern med frågor och jag menar inte att du inte ska bannlysa personal självklart ska du men det betyder inte bara ban utan också svara. frågor från personer och buggar och förslag folk skickar och om du tycker att det är ett bra förslag eller en bugg som saktar ner rpn så skickar jag det vidare till Limpis/Philip. Den största delen varför jag vill bli staff på Unive är för att jag gillar rp nivån men den går att höja plus att jag gillar hur staffsen arbetar att dom inte stressar och bannar direkt att dom har tålamod. Och jag vill tillägga att jag alltid visar hänsyn och respekt mot alla medlemmar/icke medlemmar. Jag kan kort förklara varför jag blir anställd, jag är opartisk, jag stöttar alla, oavsett vem de är, jag är snabb på att svara och jag är redo att ta emot kritik/stress.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer kunna vara aktiv ända från klocka tre eller fyra till klockan 11 på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? en vecka ish men har kört fivem i ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja på många olika servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är reda på allt

På helgerna kan jag vara aktiv hur länge jag vill glömde skriva det

Några kommands är
  1. ≫ [BAN] /sqlban ID DAGAR ANLEDNING - Banna en spelare (t.ex /sqlban 55 3 sunt förnuft, failrp) /kick ID ANLEDNING - Kicka en spelare (t.ex /kick 32 ped utan pedroll) /sqlunban HEXID - Unbanna en spelare /togglename - Se alla spelares ID /svban ID ANLEDNING - Servervaktsbann (t.ex /svban 55 lall) ≫ [JOBB] //setjob ID JOBB GRAD - Sätter jobb på någon (t.ex //setjob 45 ambulance 1) vilket ger sjukvårdens lägsta rank. //setjob ID unemployed 0 - Gör en person arbetslös (tar bort jobbet från spelaren) ≫ [Basic Commands] /revive ID - Återupplivar spelaren /freeze ID - Fryser en spelare och gör det omöjligt för den att gå /freeze ID - Tinar den frysta personen och gör det möjligt för den att gå igen /who ID - Kollar om personen har whitelist/krim/ped. /reports - Öppnar reportmenyn /spec - Öppnar spectate menyn /spec off - Går ur specmode /openi ID - Öppnar inventoryt på ditt valda ID /goto ID - TP till utvalda ID't /bring ID - Hämtar spelaren med valda ID't till din position /noclip - Aktiverar NoClip (använd shift för att noclipa snabbare) /tpm - Tar dig till den markör du lagt ut på kartan /v FORDONSNAMN - Spawnar fram fordon (t.ex /v police22) för att ta fram en polisbil /dv RADIUS - Tar bort bilar inom den radie du angett. (Använd /dv 5 för att ta bort bilen du står bredvid) (edited)

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka