Nekad Challeballe | Ansökan till Servervakt [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00-19:30
Tisdag 16:30-22:00
Onsdag 17:30-22:00
Torsdag 15:00-22:00
Fredag 15:30-03:00
Lördag 09:00-03:00
Söndag 09:00-22:00
Ibland kan det vara lite andra tider ifall jag har nåt med skolan osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i 1 månad men har kört här tidigare när det hette multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill hjälpa servern med att se till så att det inte är folk som lallar och bryter mot reglerna här på servern. jag vill hjälpa nya här på servern genom att vissa hur man rpar och vissa att den server är en rolig och bra server samt bra rp. Jag skulle också hjälpa till att se till så folk gör rätt för sig, först en kick sedan en varning och om den personen inte lyssnar alls på sin varning så blir det en ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till eftersom jag kör på denna server och då vill jag göra någon nytta. jag vill det också för att hjälpa folk med sin rp så att dom någon gång kan bli duktiga på att rpa och sedan kanske också hjälpa denna server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle hjälpa servern med att se till att folk kan sköta sig samt att höja folks rp. skulle kicka och banna folk ifall dom inte sköter sig eller bryter mot någon regel som finns här på unive. kommer hjälpa folk ifall dom blir VDM eller RDMade och kollar upp vem som gjort och sedan tar det därifrån.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli det för att jag gillar denna server och vill hjälpa folk med det dom behöver hjälp med. vill också se till att folk här på servern sköter sig och gör rätt för sig. vill inte att denna server ska vara någon lall server som folk kommer in på bara för att skoja. Jag ska också bli det för jag tycker jag har goda kunskaper inom rp, vet vad som är felaktigt beteende osv.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli det för att jag vill hjälpa folk med det dom behöver hjälp med inom servern. Vill också se till att folk sköter sig inne på servern och att det inte är något tråkigt utan bara roligt på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag själv skulle säga att jag har goda kunskaper inom detta eftersom jag har varit staff i en annan server och själv haft en egen. /kick ID, är för att kicka någon från servern /bring ID, är för att ta hit en person /dv, är för att ta bort ett fordon /noclip, är för att kunna flyga runt och kolla vad alla gör /sqlunban, är att man unbannar någon /svban, är för att banna någon /revive ID, är för att återuppliva en person

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad här 2 gånger och båda var felaktiga

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka