Nekad Challeballe | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30-22:00
Tisdag 16:00-22:00
Onsdag 18:00-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:00-03:00
Lördag 09:00-03:00
Söndag 09:00-22:00
Ibland kan det vara tider!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i 1 månad men har kört här tidigare när det hette multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle vilja få bort folk som bryter mot reglerna här och folk som lallar. skulle också vilja hjälpa folk med deras rp så att det blir än ännu högre rp nivå här på servern. jag vill göra det jag kan för att kunna hjälpa servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till eftersom jag kör på denna server och då vill jag göra någon nytta. jag vill det också för att hjälpa folk med sin rp så att dom någon gång kan bli duktiga på att rpa och sedan kanske också hjälpa denna server. Gillar att hjälpa folk och därför passar det här mig enligt mig. tycker det skulle vara kul osv. vill liksom också bli en del av denna server och göra nytta!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle mest hjälpa serven med att bidra till att det blir bra rp och att folk som lallar får ban/kick. kommer fokusera mycket på att hjälpa servern med det den behöver hjälp med. kommer vara aktiv mer och fokusera på andra mer än mig själv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer som sagt vara så aktiv jag kan och hålla koll på folk och som sagt hjälpa servern. Har bra erfarenhet av detta, och kan ganska mycket inom detta. Vill att folk ska sköta sig och inte hålla på att skoja borta allt. Och dom som göra det kommer reslutera till ban/kick. När jag har gjort detta sätter jag mig i support och pratar med en support.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli det eftersom det är mycket dålig och lallig rp bland vissa spelare och därför hjälpa servern med att få bort de eller självklart hjälpa dom. Jag personligen tycker det är viktigt att hjälpa folk men samtidigt vissa bryr sig inte och fortsätter och då måste man göra något åt det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag själv skulle säga att jag har goda kunskaper inom detta eftersom jag har varit staff i en annan server och själv haft en egen. /kick ID, är för att kicka någon från servern /dv, är för att ta bort ett fordon /svban, är en ban som varar i 30 min /toggle ID, ser deras id

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad här 2 gånger och båda var felaktiga

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+ Rep tycker att han har bra ider, bra inställnig och bra mål. skulle passa bra som SV

+ Tips
Bra skrivet! Men jag tror du behöver utveckla svaren mer. Kanske vad du kan göra för skillnad, hur du är speciell över alla andra och sånt som är speciellt!

+ Tips
Bra skrivet! Men jag tror du behöver utveckla svaren mer. Kanske vad du kan göra för skillnad, hur du är speciell över alla andra och sånt som är speciellt!
Tack för tipset!

+Rep bra ansökan samt seriös och kunnig. Hade nog passat bra som Servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka