Nekad challe_v8 | Whitelist ansökning[Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe_v8

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198996404494/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? snyggingen v8#3573

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. jag är en helt vanlig skåning från österlen har ett litet kriminelt för flutet men det är kanske inget man behöver gå in på nu. jag är 22 år gammal gillar bilar och alvedon lite ipren med det också är oftas glad. vill gärna skaffa guzz men det är något man får på vägen. jag har a och b kör kort och jakt license. gillar att vara ute och jaga när det är säsong.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag fucking behöver det jag har ingen annan chans att kunna göra roliga saker annars allt roligt eller bra är wl här wl där hela fucking tiden orkar fan inte med att det ska va så fucking jobbigt att inte kunna göra ett piss på den servern bara för att man måste ha fucking wl

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? kolla vad jag skrev där uppe

Hur hittade du Multistaden? jag vet väll fan inte letade runt på 5m på¨svenska servarar sen tyckte jag att denna såg intresant ut och gick in och än så länge är denna servern bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få så mycket tillgång till saker man inte kunnat få innan. sen om ni inte tycker att detta är bra kan det va för min autsim för det har sen utveckling så vissa grajer kan bli svårare för mig och vissa lättare helt beronde på vad jag gillar och sånt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag spela på mad drift och sen efter min kusin sluta spela 5m så började jag sluta spela på swedish knight och noplex men noplex slutade jag för för det var nån 09 som köpte upp det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka