- Förbjuden
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996404494/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:518069383
Vad är din discord tagg? bärnäs#3573
Vem var det som bannade dig? bosse
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare bosse 1dag 19 timmar 28 min
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom kanske trodde jag lallade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nä jag vänta på kö på saras och så kommer det 2 lallare som börja dryga sig mot mig och sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig ban
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det var när jag inte va bra på rp och sånt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gått till saras i guess
Har du lärt dig någonting efter din ban? gäss
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:518069383
Vad är din discord tagg? bärnäs#3573
Vem var det som bannade dig? bosse
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare bosse 1dag 19 timmar 28 min
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom kanske trodde jag lallade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nä jag vänta på kö på saras och så kommer det 2 lallare som börja dryga sig mot mig och sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig ban
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det var när jag inte va bra på rp och sånt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gått till saras i guess
Har du lärt dig någonting efter din ban? gäss
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej