Nekad Challe_201 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe_201

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082350066/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Blomdahl

Vad är ditt discord namn? Challe_20#5900

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Nyström och är 21 år gammal. Han hade en väldigt tuff uppväxt med lite vänner och hans familj slog han väldigt mycket. Men Anders hade en väldigt bra vän som han var med nästan varje dag. Anders är en väldigt godhjärtad person som vill alla deras bästa. Han är snäll och trevlig mot nästan alla förutom dom som är dum/taskig mot han. Då är han likadan tillbaka. Hans intressen är mest att hänga med kompisar eller vara på gymmet. Anders dröm är att bli strongman alltså en person som tävlar i styrkelyft. Han har tränat nästan hela livet på gymmet och hans plan är att kanske börja tävla mot folk på gymmet som en början. Men utöver träningen så gillar han att hänga på piren eller vara ute i skogen och jaga. Han jagar nästan varje helg. Så Anders har nästan aldrig ledig tid för antingen så jagar ha eller så är han på gymmet. Men på hans fritid så är han på piren oftast och kollar på olika bilar. Hans drömbil är en Koenigsegg agera men han har en väldigt lång väg om han ska skaffa en sådan dyr bil. Han jobbar som postnord just nu men sen planerar han att ansöka till polisen eller räddningstjänsten för att han gillar att hjälpa folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Unive är en bra server som jag kommer att fortsätta spela på så länge jag spelar fivem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För alla är väldigt trevliga på servern och så är det mycket folk vilket jag tycker är bra.

Hur hittade du Unive? Genom att söka på swe där man letar servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis eller att jobba på ambulansen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett bra jobb och hjälpa folk att ta sig upp i servern och tjäna bra med pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka