Nekad Challe_201 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe_201

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082350066/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Blomdahl

Vad är ditt discord namn? Challe_20#5900

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Nyström och är en man på 30 år. Anders hade en bra uppväxt med mycket vänner och familj och mamma och pappa var snäll mot han. Anders gick industri när han började gymnasiet sedan så ville han bli polis. Då började han på polishögskola som han vart klar med för ett tag sedan. Så nu har han bestämt sig för att flytta till staden Unive för att bli polis och hjälpa staden att bli till en bättre plats. Men på fritiden gillar Anders att vara med sina vänner. Eller att skruva på bilar han har en BMW e34 som han skruvar på väldigt mycket som han en dag ska ta till Elmia som är en stor bilutställning. Anders har haft ett riktigt bra liv och han har det än idag. Men förutom de gillar han också grillkvällar med familj och vänner samt kolla på fotboll. Till fotbollen brukar han dricka en öl och hans favorit öl är ett märke som heter Warka. Och hans favoritlag inom fotbollen är Juventus som han har kollat på i över 15 år. Han har också två barn som heter Wilma och Emil. Wilma är 11 år och Emil är 8 år dom gillar han också att spendera mycket tid med och Emil är också väldigt intresserad i bilar och han brukar vara med Anders väldigt mycket när han skruvar på sin BMW e 34. Men nu har Anders bestämt sig för att ta tag i livet så nu ska han flytta och bli en polis är hans plan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ja tycker att ja borde bli medlem på Unive då jag är en väldigt erfaren spelare som har många timmar i ryggen inom rp. Jag har över 1000 timmar på fivem och har kört det i över ett år. Jag har kört på massa olika servar men kommit fram till att Unive är en server som sticker ut från mängden och är den server ja vill spendera mina resterande år på och utveckla min rp på. Jag kommer även att bidra med bra rp till er men också vara en person som är väldigt snäll och trevlig. Jag kommer utveckla min rp enromt mycket på eran server men också försöka utveckla andras rp så mycket som möjligt. Jag kommer att skapa väldigt mycket långa scenarion som kommer ge er server bra rp och alla kommer ha väldigt roligt under tiden som jag spelar på servern hoppas jag. Jag kommer också försöka utveckla eran sociala rp då jag tycker det är enormt kul att vara social inom rp och jag kommer försöka skapa roliga scenarion iställtet för att grinda pengar och bilar och liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många roliga och långa scenarion. Men det jag kommer ge er mest det är social rp då min karaktär är väldigt pratglad och har lätt att skaffa vänner så det är det jag ska försöka ge er på servern och även ge andra och visa dom att rp inte bara är att ha coola bilar och mycket pengar utan rp är att vara social och ha mycket vänner och göra roliga saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör så att båda parterna har en chans att vinna scenariot och att man rpar för att skapa bra scenarion och inte för att vinna scenarion utan att båda ska ha en chans att vinna scenariot men ha mycket kul på vägen dit.

Hur hittade du Unive? Genom att söka på swe där man letar servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka