Nekad Challe_201 | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe_201

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Charlie Blomdahl Andersson

Vad heter du på discord? Challe_20#5900

Hur gammal är du? 16 år

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sen 2021 men tog en paus från rp när ja börja på gymnasiet men nu ska ja börja igen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hej, Som ni kanske redan vet så är autoexperten ett utav dom jobben som inte är så aktiva i dagsläget. Det är just därför jag har valt att ansöka för att få igång jobbet och göra en nystart och få upp yrket med mycket anställda och dra in mycket pengar i företaget. Jag är väldigt social av mig inom rp, med andra ord så gillar jag att prata väldigt mycket och jag kan också rätt så mycket om bilar IRL eftersom jag går fordonsprogrammet på gymnasiet. Och eftersom jag kan väldigt mycket om bilar så passar ju dethär yrket bra för mig. Och jag är också en väldigt driven person så om jag vill något gör jag det till fullo och kommer inte sluta förens ja lyckas. Men nu till frågan. Jag kommer utveckla jobbet inte bara med anställda. Utan jag kommer bidra med extremt bra och detaljerad rp. Jag kommer inte fråga vad dom vill ha sen sätta i den delen. Jag kommer berätta prisklasser vad som är ungefär lika bra men för en billigare peng. Vad som är felet på bilen. Vad är annan motor gör för skillnad osv. Men jag kommer också självklart att fia nya anställda och fixa så att det blir många som jobbar. Och mitt mål är att göra så att folk gör som mig i rpandet och inte bara sätter på grejerna och skickar en faktura. Så ja kommer bidra med både mycket anställda som jag kommer göra till erfarna bil mekaniker men också extremt bra och detaljerad rp till servern och jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina styrkor inom yrket som autoexpert är att jag kan mycket om bilar. Motorer växellåder bakaxlar osv. Jag har hållt på med bilar sedan jag föddes nästan och jag tycker fortfarande det är lika kul. Och speciellt detdär med att skruva och dona med bilarna. Så mina erfarenheter är att jag kan mycket om bilar sen också att jag är social inom rpandet och att jag är bra på intervju frågor och att skapa en helt egen intervju osv.

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 3 till 14 timmar per dag ungefär men minst 3 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka