Accepterad Challe_201 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe_201

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082350066/

Ditt Hex-ID: steam:110000142e1a5f2

Vad är din discord tagg? Challe_20#5900

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det stod att jag scammat folk på bilar och att jag VDMat folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag scammade folk på bilar för en av mina polare sa att man fick göra det. Och jag trodde på det och ville ha ett lätt sätt att tjäna pengar på. Men vad jag vet har jag inte VDMat någon person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade lånat min kompis bil för han hade en dyrare och bättre bil en mig. Så då tänkte jag scamma folk genom att ta deras kontrakt på deras bil sedan åka iväg. Efter jag hade gjort det så vart jag bannad för scamming och VDM och VDM har jag inte gjort. Men scamma trodfde jag man fick.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rätt bann eftersom man tydligen inte får scamma. Men jag hade aldrig gjort det om jag visste att man inte fick det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat strunta i min kompis och tjäna pengar på ett sätt som är bäst för alla. Och ett sätt som inte bara gynnar mig och förstör för andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lyssna vad mina kompisar säger att man får göra om det låter fel. Jag tänker aldrig göra nått sånt här igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka