Nekad Challe_201 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe_201

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082350066/

Ditt Hex-ID: steam:110000142e1a5f2

Vad är din discord tagg? Challe_20#5900

Vem var det som bannade dig? Rasse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag använde ooc i sms.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen på unive valde att banna mig för att jag skrev till en kille på sms om han ville ha min discord för att han aldrig kollade upp i lokala ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde på piren och kollade på olika bilar och ville köpa en bil eller göra ett byte med någon. Jag hittade en kille i en toyota supra som jag tyckte va fet så jag gick fram till han. Sedan snacka vi om priset eller om jag hade något byte. Sen skrev jag i den lokala ooc och frågade då killen om han ville adda mig på discord och snacka lite bilar för det är ett av mina intressen. Men han kollade aldrig i den lokala ooc. Så jag fråga om han telefonnummer för att sedan skriva det på sms. Jag var medveten om att det jag gjorde var fel och jag visste det då också. Men eftersom att han aldrig kollade på den lokala ooc så bestämmde jag mig för att smsa. Och tänkte kanske att det bara skulle bli en kick eller warning. Men det resulterade i en 2 dagars bann på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann för att jag hade inte kunnat fått hans discord på något annat sett. Jag hade möjligtvis kunnat sagt det till han men då blir det ju bann på det istället och förmodligen en längre bann. Men det är också en felaktig bann tycker jag för att ingen annan märkte ju lixsom att jag skrev så runt om oss. Så det påverkade ju inte rpn på servern någonting. Men hade jag vetat att det skulle resultera i bann hade jag aldrig gjort det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I början av min resa i den fina staden unive så vart jag bannad för att scamma. Men det skulle jag aldrig göra i nuläget eller någon annan gång. Så jag har lärt mig att inte scamma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade absolut kunnat skita i och smsa den där killen om jag visste vad konsekvenserna blev. Och det hade jag också gjort om det betydde att jag inte kunde spela på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid följa reglerna även fast det är nått litet som inte syns för andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

denna är redan besvarad, gör ej mer än 1 överklagan inom loppet av 7 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka