Nekad Challe_201 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe_201

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082350066/

Ditt Hex-ID: steam:110000142e1a5f2

Vad är din discord tagg? Challe_20#5900

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag använde ooc i sms.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en kille som jag vart väldigt bra kompis med och så skulle jag skriva i lokala ooc men han kollade aldrig där. Så jag bestämde mig för att fråga om hans nummer och fråga om hans discord där för att sedan snacka om lite bil grejer. Så dom bannade väll mig för att jag skicka det där i sms.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som sagt jag vart bra kompis med en kille och skulle fråga om discorden men han kollade aldrig i loka ooc så jag tänkte att jag kunde fråga han genom sms. Så jag gjorde det. Men jag visste att det var fel ville bara ha han som vän.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en rätt bann. Det var bara det att jag ville bli vän med han så jag var tvungen att skriva i sms. Eftersom han aldrig kollade i lokala ooc. Så jag hade inget annat val.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag scammade folk på bilar den typ andra dagen i staden. Men sen sluta jag med det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat låtit bli att göra det. Det var bara det att han verkade som en skön grabb så jag tänkte bli vän med han så hade inget annat val en att skicka sms eftersom han aldrig kollade i den lokala ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig bryta mot reglerna även fast man tex vill ha en ny vän. Så jag tänker aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Utveckla gärna din överklagan och motivera varför du ska få unbann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka