Nekad challe99 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe99

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? challe09

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär identifierar sig som en han och heter Emil Andersson han liknar mig mycket i hur jag är irl (in real life). Han har mycket energi, han är väldigt stojig och busig när han är med vänner och han gillar mycket seriösa arbeten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket seriösa aktiviteter i eran server tycker jag och det är jag också så himla säker på, jag är också säker på att jag kan bidra till mycket mer möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte vara självisk osv som till exempel att tänka mycket på andra som att kanske dela med sig av ett tv-spel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Regel i. Dejting. I Unive ska man inte dejta för att Unive är ett spel där man ska ha kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört Unive sedan 2021 någonstans i hösten ungefär.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hej men jo ja visst jag är ganska lugn och rak på sak. När jag menar rak på sak menar jag liksom att jag riktar mig till min uppgift. Jag har också mycket energi så man inte tror att jag sover.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, ålder, intressen, bakgrund/uppväxt och hans framtidsplaner. Utveckla även ditt svar på frågan om reglerna, ge gärna exempel på någon mer regel.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka